چرا دوسم نداري


مجرمان عاشق

عاشقي ازاد (دل گفته هاي من

 

یه روزایی بود که من همه رو دوست داشتم همه برام عزیز بودن  با تمام وجودم عاشق همه بودم از دختر خاله تا..................پسر عمو از عمه تااااااااااااااااااااااااا خاله  فامیل دوست  همه تو دلم از یک تا ده جا داشتن ولی همشون دلمو شکوندن به هرکی محبت کردم یه جوری بهم گفت که دوسم نداره وقتی هر کی ناراحت بود یه جوری بهش می گفتم که منم ناراحتم ولی اونا یا می گفتن  برو یا تو که قبلا از من بدت می اومد ولی موضوع همین بود ( اگه لیلی نداشت  میلی چرا ظرف مرا بشکست لیلی) من کسایی رو که می گفتم دوست ندارم خیلی دوسشون داشتم چون از اینکه بهشون بگم که دوسشون دارم می ترسیدم.چرا ادما کاری کردن که از اینکه به کسی بگی دوسش داری بترسی چرا چرا چرا؟

چرا کسی منو دوست نداره؟

A من ليالي هستم  عاشقتم ولي اون روز كه با اون بهونه بهت مي خواستم بگم داداش ......... گفتي نگو  گفتي خودموني نباش گفتي بهمSMS.نده  گفتي............

مي خواستم بگم دوست دارم  داتو شكستن  اونا  دل من اتيش گرفت .مي خواستم بگم دوست دارم ..........

ولي گفتي نگو ......نزاشتي بيشتر از اين  كه بگم ناراحت نباش داداش  چيزي بگم  و دلم رو شكستي   باز موندم بدون دليل براي حرف زدن باتو

  حالا خودت بگو چي كار كنم   اي دنيا بگيد چي بگم   چه جوري بگم دوست دارم

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در یک شنبه 6 / 3 / 1390برچسب:,ساعت 12:49دل گفته هاي alis اليس| |


Power By: LoxBlog.Com